۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۵۹۳۶۴۲
آیت الله علوی گرگانی در دیدار استاندار قم:

مسؤولان به جایگاه قم توجه بیشتری داشته باشند|مشکلات قم برطرف شود

مسؤولان به جایگاه قم توجه بیشتری داشته باشند|مشکلات قم برطرف شود
حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان این که مسؤولان آنگونه که باید به جایگاه قم توجه نمی کنند، خواستار توجه بیشتر مسؤولان به قم و برطرف شدن مشکلات آن شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در دیدار بهرام سرمست استاندار جدید قم با تبریک انتصاب استاندار جدید قم، برای وی آرزوی توفیق کرد تا بتواند وظیفه سنگین خدمت به مردم و انقلاب را خوبی انجام دهد و از مردم خواست تا مسؤولان را در امر خدمت به جامعه یاری کنند.

وی مسؤولیت استانداری را مسؤولیتی مهم و تأثیرگذار دانست و افزود: استانداری در قم سخت تر از مناطق دیگر است و قم با توجه به جایگاهی که در کشور و جهان دارد باید بیشتر مورد توجه باشد، رهبر انقلاب نیز عنایت ویژه به شهر مقدس قم دارند چرا که حرم مطهر بانوی کرامت، حوزه علمیه و بزرگان در قم حضور دارند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان این که مسؤولان آنگونه که باید به جایگاه قم توجه نمی کنند، اظهار داشت: مشکلات قم باید برطرف شود و امیدواریم که شما بتوانید آثار خوبی از خود در استان قم بگذارید تا در ذهن مردم ماندگار شوید.

وی یکی از مشکلات مهم قم را مسأله ریزگردها دانست و ادامه داد: ریزگردها از نظر فضای محیطی برای قم مشکل ساز شده است و باید برای آن فکری اساسی کرد تا مهار شود.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با تأکید بر رعایت و توجه به مسائل فرهنگی در قم ابراز داشت: مسائلی مانند حجاب در قم باید بیشتر رعایت شود و کسانی که مسؤولیت دارند باید با توجه به جایگاه مهم قم خدمت کنند و کارها را ساده نگیرند./1323/پ202/ق

ارسال نظرات